Wednesday, October 21, 2009

تو رو واسه نفس می‌خوام


خب پوشه‌ی موزیک‌ها را باز کردم و یهویی دل‌ام هوس صدای «شکیلا» کرد و بعدش‌م پوشه‌ی آلبوم «آوا» و ترانه‌ی "سوغاتی" که اردلان سرفراز نوشته و "محمد حیدری" ساخته و زنده‌یاد "هایده" پیش از این اجرا کرده بود.

*

خب همین‌جوری الان یک ساعته داره می‌خونه و رویای تو ول‌کن معامله نیست! تو هم برو اینو گوش کن! خیلی قشنگه!

*

عزیزترین سوغاتیه، غبار پیراهن تو

عمر دوباره‌ی منه، دیدن و بوییدن تو

نه من تو رو واسه خودم، نه از سر هوس می‌خوام

عمرِ دوباره‌ی منی، تو رو واسه نفس می‌خوام

*

انگار که همین‌جور نشت می‌کنه زیر پوست آدم! لامصب! حالا پاشو برو آبی بزن صورتت و دنیای قشنگِ لامصب ِآبی رو ببین! اینو دارم به خودم می‌گم که امروز وقتی رفتم آزمایش‌گاه و خانومه ازم خون گرفت و کرد تو شیشه دیدم آسمون عُمرم قرمزه! اما آسمون عشق‌ام مطمئنن تا همیشه با تو آبی می‌مونه! مگه نه؟؟!!

*

تا بعد مراقب خود باش...

No comments: